آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

هدف نارنج کیدز این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید.

امکان خرید حضوری وجود ندارد اما از طریق شبکه های اجتماعی ما و وب سایت می توانید خرید خود را نهایی کنید

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به نارنج کیدز ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.

آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد

محصولات خریداری شده به چه صورت ارسال می شود؟

همه ی سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند .

حداکثر زمانی که پس از خرید ، محصولات به دست مشتری می رسد چقدر است؟

متناسب با میزان فاصله از قم، بین 2 تا 5 روز سفارش به دست مشتری می رسد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

– می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.